reklama

Ste blázni

Tí, ktorí robíte cirkus v parlamente. Dozrel čas, kedy pociťujem potrebu vyjadriť sa k veciam verejným, ktoré spravuje elita národa zosobnená v ctených poslancoch a služobníkov národa pod názvom vláda. Ste blázni a amatéri. Jediný profesionál je Fico.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Toto je výzva, aby ste sa milí moji zamestnanci, ktorým sa skladám na výplaty a ktorých som volil spamätali! Pôsobíte ako tlupa amatérov, ktorá si neuvedomuje, ako ich vníma verejnosť. Nestačilo vám, ako potupne ste prehrali v Bratislave infantilnou voľbou kandidáta? Nie som jasnovidec, ale v ten deň, keď ste oznámili, že vaše „eso" na primátora bude preafektovaná herečka, tak by som sa stavil o čokoľvek, že už dopredu prehrala. A kto číta moje články na mojom inom blogu vie, že som o tom písal už dávno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz k veci. Viem, že moje články tu na sme čítajú občas aj nejakí politici. Teda aspoň vtedy, keď boli v opozícii. Takže túto úvahu venujem vám, pravicovým politikom, aby ste sa možno aspoň zamysleli nad sebou, aj keď mám pocit, že dnes na teplých flekoch vás už nejako extra názory plebsu nezaujímajú (čo vám ani veľmi nevyčítam, lebo zase nemám žiadne ilúzie o vás).

My, čo sme roky bojovali proti vláde lúpežných boľševikov úplne nezištne, zabíjali sme vlastný čas písaním a vysvetľovaním, nemajúc z toho absolútne žiaden osobný osoh, akurát čo nám mailové schránky plnili idiotské správy plné opĺzlych slov a vyhrážok od vymletých ficovoličov, my sme to nerobili preto, aby ste svojim detinským a amatérskym správaním posadili zase do sedla kmínov. Slovensko bolo vybrakované dostatočne, pokračovanie toho marazmu by bola úplná katastrofa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viete ako profesionálnym zlodejom a demagógom svojim správaním mastíte banderá? Rozmýšľajte! Ja osobne by som vás (teda niekoho z vás) volil znovu. Ale rozmýšľajte, ako vaše správanie vplýva na mnohých iných, ktorí vás volili. Totiž to, čo ste spravili dobre, úplne sublimuje v smiešnych zlotách a zákernostiach, s ktorými sa snáď roztrhlo vrece. Pôsobíte ako banda sopľavých deciek na pieskovisku, ktoré si navzájom očurávajú pieskové hrady a robia si zle. Pôsobíte ako nekompetentní amatéri a to je extrémne zlé. Na Bratislave ste videli, že pravicový volič nie je tupé zvieratko, pravicový volič nie je z ficokošiara, ktorého keď začnete presviedčať, že čierne je biele, tak vám to zhltne aj s navijakom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Začali ste dobre, zatiaľ nie je nič verejne známe, že by ste štípli. Vyťahujete tú obrovskú a nechutnú špinu po bývalej vláde banditov. To je dobré, tak to má byť. Idete konečne rozumne konsolidovať rozvrátené verejné financie. To je tiež dobré. Zrušili ste mnohé skorumpované kšefty bývalých. Aj to je dobré. Sulík tvrdo zakročil v parlamente a konečne drží tú bandu parazitov (poctivých a slušných tak neoznačujem) a snaží sa urobiť poriadky s disciplínou. Tak to má byť. Chceli ste zrušiť imunitu a mal som pocit, že konečne to bolo aj vážne myslené. Veľa ste spravili.

A čo z toho? V ľuďoch zostáva nie to, čo ste spravili dobré a myslím, že toho bolo oveľa viac, ako som napísal. V ľuďoch zostáva to, že Sulík vedie parlament ako v krčme, že ste vláda chaosu, že premiérka nie je svojprávna, že Dzurinda kolaboruje tajne s Ficom a takto by som mohol pokračovať. Toto sú ale drísty, ktoré šikovne šíri recyklovaný komunista, avšak mysliaci tvor Homo sapiens na Slovensku to dokáže prekuknúť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lenže vy mu dávate aj iné patróny sami a dobrovoľne. Viem si predstaviť, že už začína zaspávať s úsmevom a so stoporeným údom zo vzrušenia, ako sa sami ničíte. Voľba generálneho prokurátora bola ukážkovým príkladom vášho amaterizmu. Viem, boli to len štyria pajáci, ale je to vo vašej kompetencii urobiť si poriadok vo vlastných radoch! Alebo tí kádeháci, ktorí hlasovali proti zvýšeniu dane na pivo. K tomu ešte to množstvo kadejakých vyhlásení v minulosti, ktoré sa denne menili, podľa toho, aká skupinka a akí lobisti začali vrešťať. To už jemne konverguje k ficoštýlu.

Ak to neviete, naučte sa to od konkurencie! Roky som písal o tom, ak sme príliš tupí na to niečo zmysluplné vymyslieť, tak sa poučme tam, kde to už vedia a kde to už funguje! Či zákony, či pravidlá cestnej premávky, či systém kontroly. Je to jedno. A vy sa to môžete učiť priamo od Fica.

Viem, čo bolo príčinou, že v minulosti boli všetci vládni poslanci ako jeden klon. Že hlasovali ako jeden, že boli ako beztvará a bezprízorná masa poslušných stláčateľov gombíkov. Viem kde bol pes zakopaný. Napriek tomu, to čo vystrájate vy, tak to je hardcore zase z iného súdka. Ak to preženiete, tak veľmi rýchlo zistíte, že zo kšeftov nebude nič a všetci utriete hubu! Ale to hovorím len ja, trúba dobrá na to, aby občas niečo napísala a potom vhodila volebný lístok do urny, takže zrejme si myslíte, čo už taký pandrláčik môže vedieť o veľkej politike...

Minulí raubíri od prvého dňa s neutíchajúcim entuziazmom rabovali a kradli čo sa dalo. Ale zrejme voličom imponovali aj tým, ako pomaly na každej tlačovke vytruboval boľševik o nebývalej jednote vlády a poslancov, ako sa neškriepia, ako ťahajú za jeden povraz.... Hej ťahali všetci unisono za povraz zlodejský, ale to je iná téma. Pre vás by to malo byť poučenie, ako dokážu profesionálni odrbávači pôsobiť na svojich voličov. Nevadilo, že zruinovali Slovensko, navonok pôsobili ako jeden!

Spamätajte sa a rýchlo! Robíte diletantské chyby, ktoré znechucujú pravicových voličov. Tie chyby sú maličkosti v porovnaní z nájazdom lúpežného komanda z minulosti, ale navonok to pôsobí, ako keby ste boli úplní blbci!

Neviem či to je pravda, že celý ten cirkus s generálnym prokurátorom je len zákulisná Dzurindova hra. Musím úprimne priznať, že všetky indície tomu nasvedčujú. Neviem, čo bolo za tým, keď pár kádehákov nehlasovalo za daň na pivo, pričom ja ako pivný fajnšmeker vôbec nechápem, či im načisto šľahlo v tých tekviciach. Ak je pravda, že na jednom pive by to spravilo len 1,5 centa, tak o čom sa bavíme? Inak logicky mi z toho vyplýva klasický scenár, ktorý bol na dennom poriadku za Mečiara. Stačilo si lobistami kúpiť pár poslancov a zákon sa buď presadil, alebo nie. Ale to len špekulujem...

No a na záver jedna výstraha. Dúfam a pevne verím, že nie je pravda to, čo sa šušká v zákulisí. Že Dzurinda koketuje spojiť sa s Ficom. Varujem vás, tvrdo vás varujem čo i len pred snívaním o takejto možnosti! To by bola vaša politická smrť a ja osobne by som spravil všetko čo je v mojich silách, aby som sa o ňu pričinil. To isté platí, ak kvôli vám z SDKÚ padne vláda! U mňa ste skončili. Navždy!

Boris Kačáni

Boris Kačáni

Bloger 
  • Počet článkov:  103
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Potrím k tým, ktorí nikdy neparazitovali na štáte, ktorí nekradli a nekorumpovali. Teda k menšine. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSúkromnéPolitika

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu